اولین جلسه ستاد ملی روایت پیشرفت در وزارت ورزش و جوانان

اولین جلسه ستاد ملی روایت پیشرفت برگزار شد

اولین جلسه ستاد ملی روایت پیشرفت با حضور حجت الاسلام تقدیری رییس این ستاد و وحید یامین پور دبیر شورای عالی جوانان در محل ساختمان شماره یک وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
اشتراک گذاری
12 مهر 1402
منبع : پایگاه اطلاع رسانی دولت
کد مطلب : 226

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اولین جلسه ستاد ملی روایت پیشرفت با حضور حجت الاسلام تقدیری رییس این ستاد و وحید یامین پور دبیر شورای عالی جوانان به منطور بررسی ظرفیت های اردویی، بازدیدی و روایتی دستگاه های اداری و همچنین اقدامات انجام شده در این زمینه به میزبانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در این نشست مجتبی تاجیک به عنوان نماینده وزارت ورزش و جوانان و روح الله اسدی مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان نیز حضور داشتند.

ستاد ملی روایت پیشرفت فردا در وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود

ستاد ملی روایت پیشرفت فردا با حضور حجت الاسلام تقدیری رییس این ستاد در محل ساختمان جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود.

این ستاد دارای دو دبیرخانه استانی و مرکزی است که دبیرخانه مرکزی سه کارگروه برنامه ریزی و نظارت، کارگروه شناسایی و کارگروه آموزش را شامل می شود و دبیرخانه استانی موظف به برنامه ریزی و هماهنگی با استان ها جهت برگزاری برنامه های روایت پیشرفت است که در هر استان ذیل ستاد ساماندهی امور جوانان تشکیل می شود.

لازم به یادآوری است؛ سند ملی روایت پیشرفت اسفند ماه ۱۴۰۱ درجلسه چهل و دوم شورای عالی جوانان با هدف حفظ و اشاعه هویت ملی نوجوانان و جوانان کشور، گفتمان سازی تولید ادبیات و جریان سازی عمومی از روایت پیشرفت کشور به منطور تقویت روحیه خودباوری و امید در نسل جوان، معرفی پیشرفت ها و دستاوردها، شناخت چهره های شاخص و پیشگام در عرصه پیشرفت، آموزش و تربیت راویان پیشرفت و تولید محتوای رسانه ای اثرگذار برای بیان خلاقانه دستاوردها به نسل جوان و نوجوان کشور، مصوب شد.

منبع

نوشته های مشابه

نشست هم اندیشی فعالان مردمی روایت پیشرفت
نشست با مشاوران امور بانوان و خانواده وزارتخانه ها با ریاست ستاد ملی روایت پیشرفت

نشست هم اندیشی فعالان مردمی روایت پیشرفت

نمایشگاه ایران به پیش برگزار شد؛
رونمایی از فراخوان نخستین جایزه دانش‌آموزی روایت پیشرفت

نمایشگاه ایران به پیش برگزار شد؛

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Home
Account
Cart
Search