بازدید رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت از سکوهای گازی پارس جنوبی

رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت در سفر به استان بوشهر ضمن دیدار با استاندار بوشهر از نیروگاه هسته‌ای این استان و سکوهای گازی 13، 14، 11 و 1 شرکت پارس جنوبی بازدید کردند.
اشتراک گذاری
22 خرداد 1403
نویسنده : ستاد روایت پیشرفت
کد مطلب : 9134

به گزارش روابط عمومی ستاد ملی روایت پیشرفت؛ حجت الاسلام حامد تقدیری صبح روز دوشنبه از سکوهای شرکت نفت و گاز پارس جنوبی بازدید کردند.

ایشان از سه سکوی گازی ( ۱، ۱۱، ۱۳) و پالایشگاه سکوی ۱۴ بازدید بعمل آوردند و اظهار داشتند: این استان علمدار روایت‌های پیشرفت در عرصه‌های مختلف است و یکی از آن پیشرفت‌های رقم خورده در عرصه استخراج و پالایش صنعت نفت و گاز می‌باشد که این فقط رشد و پیشرفت آن برای بوشهری‌ها نیست بلکه برای همه استان‌ها و نظام اسلامی ایران و حتی برای همه مستضعفان جهان است.

ایشان همچنین در روایتی کوتاه از سکوی۱۱ گازی تصریح کردند: سکوی ۱۱ سالها پیش بواسطه برخورد کشتی با یکی از پایه های آن، استخراج را ناممکن کرده بود ام با تلاش‌ها و اتفاقاتی که در دولت سیزدهم رقم خورد مشکلات استخراج این سکو حل شد و به مدار خدمت رسانی به مردم برگشت، ضمنا همه اتفاقات رقم خورده برای این سکو برای استخراج مجدد اعم از بازسازی و … توسط شرکت‌ها و مهندسان ایرانی انجام شده است.

 

نوشته های مشابه

سازمان فضایی ایران “ستاد روایت پیشرفت” تشکیل داد
سازمان فضایی ایران برای معرفی پیشرفت‌های صنعت فضایی به اقشار مختلف

سازمان فضایی ایران “ستاد روایت پیشرفت” تشکیل داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Home
Account
Cart
Search