حجت الاسلام والمسلمین تقدیری افزود: همه جوانان و نوجوانانی که دل در گرو انقلاب اسلامی ایران دارند، از این مجتمع کشتی سازی دیدن کنند.

بازدید رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت از مجتمع ایزوایکو

حجت الاسلام والمسلمین حامد تقدیری رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت کشور از مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در بندرعباس بازدید کرد.
اشتراک گذاری
25 آبان 1402
منبع : ایزوایکو
کد مطلب : 277

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، حجت الاسلام والمسلمین تقدیری در این بازدید گفت: مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران یکی از روایت‌های پیشرفت انقلاب اسلامی است.

وی افزود: این مجتمع بزرگ در سطوح مختلف، شاهد حضور جوانان انقلاب اسلامی است که تخصص‌ها و همت هایشان، کشتی‌های غول پیکر را درنوردیده و ما به همت این جوانان اقیانوس پیما شده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین تقدیری افزود: همه جوانان و نوجوانانی که دل در گرو انقلاب اسلامی ایران دارند، از این مجتمع کشتی سازی دیدن کنند، زیرا شنیدن روایت ها، همت‌ها و تلاش‌های جوانان در این مجتمع عظیم برای رشد و تعالی و تحقق گام دوم انقلاب اسلامی مؤثر است.

مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران همچون سال‌های گذشته، پنجشنبه هر هفته پذیرای ۲۰۰ تا ۲۵۰ نفر از دانشجویان، نخبگان، فعالان حوزه دانشجویی و شرکت کنندگان اردو‌های راهیان پیشرفت است.

اردوی راهیان پیشرفت از مهمترین برنامه‌های علمی بسیج دانشجویی در راستای جهاد تبیین و معرفی پیشرفت‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) یک منطقه صنعتی اقتصادی با وسعت هزار و ۱۰۰ هکتار در ۳۷ کیلومتری غرب بندرعباس است که مجموعه‌های صنعتی و مدرن به ویژه مرتبط با کشتی سازی و صنایع وابسته به آن را در خود جای داده است.

منبع

نوشته های مشابه

رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت: ایزوایکو یکی از روایت های مسلم پیشرفت انقلاب
حجت الاسلام والمسلمین تقدیری در ادامه افزود: من به همه جوانان و نوجوانان و همه عزیزانی که دل در گرو انقلاب اسلامی ایران عزیز دارند حتماً تأکید می کنم دیدن این مجموعه را

رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت: ایزوایکو یکی از روایت های مسلم پیشرفت انقلاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Home
Account
Cart
Search