تجلیل از فعالان روایت پیشرفت در استان کرمان

در همایش «روایت خدمت»، تبیین دستاوردهای هزار روز جهاد خستگی‌ناپذیر شهید جمهور که به همت ستاد روایت پیشرفت استان کرمان برگزار شده بود از ۱۶ نفر از فعالان این عرصه در استان کرمان تجلیل شد.
اشتراک گذاری
22 خرداد 1403
نویسنده : ستاد روایت پیشرفت
کد مطلب : 8531

به گزارش روابط عمومی ستاد ملی روایت پیشرفت، در همایش «روایت خدمت» که به ‌منظور تبیین دستاوردهای هزار روز جهاد خستگی‌ناپذیر شهید جمهور صبح سه‌شنبه ۲۲ خرداد ماه و با حضور مسئولان ارشد استان کرمان برگزار شد از ۱۲ نفر از فعالان روایت پیشرفت در این استان و روابط عمومی چهار فرمانداری برتر در این زمینه تجلیل شد.
حجت‌الاسلام حامد تقدیری رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت در این همایش عنوان کرد: وقتی سند این ستاد نوشته و ابلاغ شد، خود من تعجب کردم که در شلوغی ستادها، این چه ستادی است؟ اما آیت‌الله رئیسی گفتند جنگ امروز، جنگ روایت‌ها است و مواظب باشید شما را خطا روایت نکنند؛ به خط بزنید من هم کمک می‌کنم.
وی با افزودن این مطلب که شهید جمهور گفتند باید روای تربیت کرد؛ بخشی از خدمات و پیشرفت‌های دولت شهید جمهور را بازخوانی کرد.
حجت‌الاسلام تقدیری در همین رابطه به نصب موفقیت‌آمیز سکوی فاز ۱۱ پارس جنوبی پس از ۲۲ سال که دولت‌های قبل منتظر توتال و خارجی‌ها بودند؛ اشاره و بیان کرد: افتتاح این فاز در حالی با حضور شخص رئیس‌جمهوری افتتاح شد که تیم حفاظت خطر انفجار را به ایشان گفته بودند.
وی به تشکیل دو بار جلسه شورای عالی فضایی در دولت شهید جمهور پس از ۱۵ سال وقفه؛ پرتاب ۱۲ ماهواره موفق؛ اعطای ۲ میلیون و ۵۸۰ هزار مسکن و قطعه زمین در حالی که در دولت‌های یازدهم و دوازدهم تعطیل بود اشاره داشت.
رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت با بیان اینکه روایت همت جوانان و نوجوانان در این دولت انتها ندارد؛ به پرچمداری بانوان در روایت پیشرفت هم اشاره و تصریح کرد: ۵۰ درصد کار در ستاد به عهده بانوان است و گام دوم، گام فرماندهی بانوان است.

گفتنی است، رویداد تولید محتوای دیجیتال نیز در حاشیه همایش «روایت خدمت» با حضور ۹۰ نفر از شهرستان‌های کرمان، سیرجان، زرند، ریگان، رابر، فاریاب، عنبرآباد در قالب‌های پوستر، موشن‌گرافی و کلیپ با محوریت روایت خدمت هزار روز جهاد خستگی‌ناپذیر و انتخابات برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Home
Account
Cart
Search