سبک انتخاب مدیران

سال 94 آقای واعظی طبسی مرحوم شد. آقای رئیسی با حکم رهبری به تولیت آستان قدس رسید. ورودش به آستان انگار روح و انرژی تازه به کل آستان داد. حتی مشهدی‌های که جزء آستان نبودند هم تغییر فضا را حس میکردند. در قدم اول ساختارهای مجموعه آستان قدس را تغییر داد.
اشتراک گذاری
01 خرداد 1403
نویسنده : ستاد روایت پیشرفت
کد مطلب : 8548

حتی مشهدی‌های که جزء آستان نبودند هم تغییر فضا را حس میکردند. در قدم اول ساختارهای مجموعه آستان قدس را تغییر داد. معاونت محرومیت‌زدایی راه انداخت. محرومیت‌زدایی را هم در شهر مشهد و هم در بین زائران و هم در اقصی‌نقاط ایران پیگیری کرد. کار مهم و جدیدی بود. البته این کار بر اساس دستوری بود که حضرت آقا به ایشان داده بودند.

🔹تحول دیگر؛ توسعه مفهوم خادمی امام رضا بود. هرکس میخواست در شهر خودش کارهای عام‌المنفعه میکرد زیر سایه پرچم امام رضا. یکبار آقای رئیسی من را دعوت کرد « می‌خواهم شما را ببینم » خوشحال شدم. تا آن زمان ‌آقای رئیسی را ندیده بودم. رسیدم خدمتش. گفت:‌« آقای صاحبکار! می‌‌خواهم شما را به عنوان قائم‌مقام آستان قدس به کار بگیرم» تعجب کردم چون در زمان انتخابات ۹۶ در ستاد انتخاباتی‌اش نبودم. گفتم: «معمولا مدیریت‌ها بین کسانی تقسیم میشود که در ستاد انتخاباتی باشند» حاج‌آقای رئیسی گفت: « من با چند نفر امین صحبت کردم شما را معرفی کردند. اگر کسی را به نتیجه برسم که فرد خوبی است حتماً به کار می‌گیرم. شما بیایید کمک بدهید در آستان قدس.» چند جلسه داشتیم تا توانمندی من را بسنجد. میخواست در آستان کارهای نوآورانه انجام دهم. جلسه‌ها به جابجایی‌اش به قوه قضائیه رسید و از آستان رفت. اما در ذهنم سبک انتخاب مدیرانش ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Home
Account
Cart
Search