رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت: باید به سمتی حرکت کنیم که مردم روایتگر پیشرفت باشند

سومین جلسه ستاد ملی روایت پیشرفت

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین تقدیری رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت در دومین جلسه این ستاد که عصر یکشنبه -۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳- در محل ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد؛ پژواک رسانه‌ای، رویداد پیشرفت و اردوهای پیشرفت را سه بخش مهم سند روایت پیشرفت خواند و افزود: جنس روایت گزارش کاری و خبری نیست بلکه ساخت روایت صحیح و ایجاد خط سیر روایی است.
اشتراک گذاری
24 اردیبهشت 1403
نویسنده : ستاد ملی روایت پیشرفت
کد مطلب : 448

وی با تاکید بر اینکه عرصه حضور بانوان برای ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، گفت: نقش و تاثیرگذاری بانوان در روایتگری را نباید نادیده گرفت آنطور که همه می‌دانیم اگر زینب سلام الله نبود عاشورا آنگونه که باید روایت نمی‌شد.

تقدیری تصریح کرد: رئیس‌جمهور دستور دادند که اعتبارات روایت پیشرفت در همه دستگاه‌ها برای جهاد تبیین لحاظ شود تا هم ماندگاری بیشتری داشته باشد و هم در سال‌های آتی نیز بتواند تمدید شود.

رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت با تاکید بر اینکه در ستاد ملی روایت پیشرفت نقطه اتصال روایتگری و پیشرفت را بیانات رهبر معظم انقلاب قرار داده‌ایم گفت: باید شناخت بیشتری نسبت به فعالین مردمی در عرصه روایت پیدا کنیم چرا که این‌ها می‌توانند کمک موثری کنند و بدون حضور و حمایت مردم روایتگری پیشرفت عملاً ممکن نیست.

تقدیری با بیان اینکه باید در روایتگری پیشرفت مردم را سهیم کنیم گفت: باید در جهتی حرکت کنیم که مردم خود روایتگر باشند.

وی با اشاره به اینکه روایتگر پیشرفت کم داریم، بیان کرد: تربیت راوی از مهمترین اولویت‌های ما در ستاد ملی روایت پیشرفت است چراکه ما با ارائه روایت‌های گزارش محور نمی‌توانیم نسل جوان را جذب کنیم.

به گزارش ایرنا، دومین جلسه ستاد ملی روایت پیشرفت عصر امروز -۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳- در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری با حضور نمایندگان ستاد پیشرفت در وزارتخانه‌ها، دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جهاد دانشگاهی، وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، راه و شهرسازی، دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح، امور خارجه، نیرو، فرهنگ و ارشاد اسلامی، دادگستری، علوم، تحقیقات و فناوری، نفت، جهاد کشاورزی، کار، تعاون و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی، صمت و وزارت امور اقتصاد و دارایی و همچنین معاونت امور زنان ریاست جمهوری، ستاد کل نیروهای مسلح، سازمان انرژی اتمی، جمعیت هلال احمر، سازمان برنامه و بودجه، سازمان بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این نشست به ارائه برنامه‌های اجرایی، بیان عملکرد و آخرین دستاوردهای مجموعه متبوع خود در حوزه روایت پیشرفت پرداختند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Home
Account
Cart
Search