شجرۀ طیبه‌ای از آستان قدس

«... جناب‌عالی را که خود نشأت‌یافتۀ‌ آن دیار پُربرکت و برخوردار از صلاح و امانت و کارآزموده در مدیریت‌های کلان می‌باشید، به تولیت آن آستان نورانی و مقدس منصوب می‌کنم.»
اشتراک گذاری
15 خرداد 1403
نویسنده : ستاد روایت پیشرفت
کد مطلب : 8555

آیت‌الله واعظ طبسی به رحمت خدا رفته است. در اسفند ۱۳۹۴ آیت‌الله ابراهیم رئیسی به تولیت آستان قدس منصوب می‌شود. فعالیت‌های قبلی به روال خودش ادامه دارد؛ اما کارآزمودگی تولیت جدید در مدیریت‌های کلان، در زمان کمی خودش را نشان می‌دهد. ارتباط بی‌واسطه و صمیمی خُدام و زوار با تولیت زیادتر می‌شود. بنیاد کرامت با تعریف جدیدی از خدمت‌رسانی به مردم شروع به کار می‌کند.

در اصفهان رایزنی‌ها با آستان قدس سرعت گرفته و نیروگاه‌های خورشیدی در حوزۀ علمیه خواهران ملک‌شهر و بنیاد مهدویت در اصفهان با کمک بنیاد کرامت اجرایی ‌می‌شود. قرار است با تولید انرژی پاک، مجموعه‌های خیریه و فرهنگی به درآمدی پایدار برسند.

خدمات آستان قدس به مردم در سطح خرد و کلان افزایش می‌یابد. از ساخت زائرشهر و توزیع متوازن غذای متبرک تا ساماندهی مجموعه‌های وقفی و شفافیت‌های مالی، از راه‌اندازی شهرک علم و فناوری و اجرای طرح‌های درمانی تا توانمندسازی محرومان و توسعۀ فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی. حتی لایروبی و احیای قنات‌های خراسان رضوی و استان‌های دیگر با هزینه‌های آستان قدس. مسائل کشور با نگاه متفاوتی دیده می‌شود و کارآمدی در مدیریت‌های کلان بیش از پیش خودش را نشان می‌دهد. شجرۀ طیبه‌ای از آستان قدس در خاک ایران ریشه می‌دواند.

✍️مائده کیوانی
راوی: حامد یزدیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Home
Account
Cart
Search