مدیریت، بدون ایجاد هیاهو

سامانه‌ای که برای معرفی وزرا راه انداخت، سروصدای زیادی به‌پا کرد. برخی برایش هورا کشیدند که نگاه فراجناحی دارد و دنبال آدم‌های کمتر شناخته‌شده است و برخی گفتند باید با بزرگان مشورت کند نه مردم و گروه‌ها و احزاب
اشتراک گذاری
26 خرداد 1403
نویسنده : ستاد روایت پیشرفت
کد مطلب : 8570

در انتخاب افراد، جریان‌های سیاسی تحت‌ فشارش گذاشتند. او فارغ از همۀ هیاهوها از هر دو شیوه بهره برد. نتیجۀ پیشنهادات سامانه و مشورت با خبرگان شد کابینه‌اش به‌ اضافه مدیران استانی، استانداران، فرمانداران و بخشداران.

مدیران انقلابی که اسیر تجمل و بوروکراسی‌های اداری نباشند، در تصمیم‌گیری‌هایشان تعلل نکنند و قاطع باشند. با قطعیت می‌توان گفت ده‌، یازده استاندارش این‌گونه‌اند؛ کسانی مثل شهید مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی.

آقای رئیسی خطر کرد و مسئولیت کارش را برعهده گرفت. هم کادرسازی کرد و به مدیرانش اعتماد کرد و هم پابه‌پایشان دوید و در جریان کارها قرار گرفت. هر جا و هر وقت هم که شد مبانی دینی و انقلابی را برایشان گفت. مدام هشدار ‌داد تا نیروهایش دچار نگاه بخشی به نظام نشوند و اتحاد بین قوا حفظ شود. همین باعث آرامش سیاسی هم در بدنۀ نظام و هم در میان قوا و هم در میان مردم شد. آقای رئیسی در مدیریت نیروهایش رو سفید بیرون آمد.

✍️ملیحه نقش‌زن
راوی: حامد یزدیان

نوشته های مشابه

ما رو حساب کرده!
اولین رئیس‌جمهوری که مراوه تپه را دید.

ما رو حساب کرده!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Home
Account
Cart
Search