نشست روایت پیشرفت دولتی که خادم بود

نشست روایت پیشرفت دولتی که خادم بود با حضور معاون هماهنگی، پیگیری های ویژه و خدمات مدیریت دفتر رئیس جمهور، رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت و بانوان فعال روایت پیشرفت برگزار شد.
اشتراک گذاری
03 تیر 1403
نویسنده : ستاد روایت پیشرفت
کد مطلب : 9140

به گزارش روابط عمومی ستاد ملی روایت پیشرفت؛ نشست روایت پیشرفت دولتی که خادم بود به همت اموربانوان ستاد ملی روایت پیشرفت با حضور معاون هماهنگی، پیگیری های ویژه و خدمات مدیریت دفتر رئیس جمهور آقای مهدی مجاهد، رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت حجت الاسلام حامد تقدیری و بانوان فعال و مؤثر راوی پیشرفت برگزار شد.

حجت الاسلام حامد تقدیری در این نشست به روایت از دستاورد‌ها و خدمت دولت سیزدهم پرداختند و بیان داشتند: نصب موفقیت‌آمیز سکوی فاز ۱۱ پارس جنوبی پس از ۲۲ سال که دولت‌های قبل منتظر توتال و خارجی‌ها بودند، این فاز در حالی با حضور شخص رئیس‌جمهوری افتتاح شد که تیم حفاظت خطر انفجار را به ایشان گفته بودند.
وی به تشکیل دو بار جلسه شورای عالی فضایی در دولت شهید جمهور پس از ۱۵ سال وقفه؛ پرتاب ۱۲ ماهواره موفق؛ اعطای ۲ میلیون و ۵۸۰ هزار مسکن و قطعه زمین در حالی که در دولت‌های یازدهم و دوازدهم تعطیل بود اشاره داشت.

آقای مجاهد در روایتی به سفر سه روزه رئیس جمهور شهید به کشور‌های آفریقای پرداختند و بیان فرمودند: شهید رئیسی عزیز در سه روز به سه کشور آفریقایی سفر کردند، فشردگی این سفرها به حدی بود خستگی را برای تیم اجرایی سفر و کادر حفاظت رئیس جمهور مضاعف کرده بود. در روز دوم بود در حال آماده شدن برای سفر به کشور بعدی می شدیم یکی از بچه های تیم حفاظت دیشب آقای رئیس جمهور استراحت داشتند یا نه، گفتم چطور گفت که با این حجم از برنامه ها اعم از جلسات، مصاحبه‌ها و بازدیدها ما با اینکه بصورت شیفت فعالیت می‌کنیم خسته می‌شویم و مسلما این برای آقای رئیس جمهور سخت‌ و دشوار‌تر است زیرا که لحظه به لحظه های ایشان در قاب عکاس‌ها ثبت می شود … بله یه همچین شخصیتی بود رئیس جمهور ما که رهبری در وصف ایشان فرمودند رئیسی عزیز خستگی نمیشناخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Home
Account
Cart
Search