راه اندازی سامانه اردوایران

در آستانه عید سعید غدیر خم و پاسخ به منویات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی سامانه جامع اردوایران برای برگزاری اردوهای بازدید پیشرفتی، تربیتی و گردشگری از راه اندازی شد.
اشتراک گذاری
02 تیر 1403
نویسنده : ستاد روایت پیشرفت
کد مطلب : 9095

به گزارش روابط عمومی ستاد ملی روایت پیشرفت در مصاحبه‌ای، معاون اردویی ستاد ملی روایت پیشرفت اظهار داشت: افزایش ظرفیت های اردویی و بازدید پیشرفتی و گردشگری یکی از رسالت های اصلی دستگاه‌های دولتی است تا بتوان ایران عزیزمان را که در این برهه از زمان مورد هجوم روایت‌های دروغ از سوی رسانه های دشمن هست، به درستی بویژه برای نوجوانان و جوانان روایت کرد.

وی افزود: همه می‌دانیم اردو جایگاه ویژه‌ای در ایجاد بسترهای مناسب‌ برای رشد و تربیت‌ کودکان، نوجوانان و جوانان، در پرورش تفکرها، خلاقیت‌‌ها و برداشت‌‌های آنها دارد. اردو محلی برای انس‌ و صفا، ارتباط باطن‌ و ظاهر و پیوند دهنده علقه‌‌های گوناگون است. در اردو نحوه زیستن در اجتماع و تعامل با یکدیگر را یاد می گیریم. فارغ از هیاهوی عادی پیرامون خویش‌، اردو باعث می شود، تأملی‌ دوباره در افکار و روش زندگی داشته‌ باشیم. پرخاطره‌ترین‌ وشیرین‌‌ترین‌ لحظات عمر همه ما‌، در سنین‌ کودکی‌ و نوجوانی‌، در اردوها رقم‌ خورده است. ماجراها، برنامه‌‌ها وبازی‌های اردویی، جُنگ‌های شبانه، برنامه‌های عبادی مشترک، صبحگاه‌ها، گشت‌ و گذارهای پر جاذبه، مسابقات دوستانه‌ و وداع آخر…. این درسهای ماندگار از جمع‌ صمیمی‌ و آشنای اردو و اردوگاه است‌.

ایشان راه اندازی سامانه جامع اردوایران را در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی قلمداد کردند و همچنین تصریح کردند: تاکنون نزدیک به ۳۵۰ ظرفیت بازدیدی در سامانه اردو ایران بارگزاری شده است که انشالله با همکاری سایر دستگاه های دولتی و مجموعه های مردمی به زودی این رقم به بیشتر از ۱۰۰۰ ظرفیت خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Home
Account
Cart
Search